Udeskole

Hej alle sammen

Så er vi klar med et nyt program for årets første hold i udeskolen. Børnene er i udeskole alle tirsdage fra uge 34 og frem til og med uge 47.

Vi mødes klokken 8.00 i skolegården på bænkene under halvtaget. Dette er vores faste samlingssted på udeskoledagen.

Som noget nyt i år, vil vi have vores logbøger med ud, når vi er afsted. Så børnene i løbet af dagen kan lave noter og stikord. Vi ønsker, at få inddraget logbogen meget mere i det arbejde vi laver. Denne beslutning bygger på vores erfaring med, at vi ikke altid har nået at skrive logbog ved dagens afslutning.

Der er tilladt at medbringe mobiltelefoner og IPads, når vi er i udeskole, så børnene kan tage billeder af det vil laver. Dette giver mulighed for at I forældre kan følge lidt med i det, vi laver. Billederne kan desuden bruges til udstilling eller fremlæggelse på skolen.